Już 3 czerwca br., o godz. 19, w Filharmonii Narodowej w Warszawie, odbędzie się 34. Gala „Teraz Polska”. To prestiżowe wydarzenie jest zwieńczeniem aktualnej edycji Konkursu. Podczas Gali zostaną nagrodzone najlepsze polskie produkty, usługi i innowacje wyłonione przez Kapitułę konkursową, a rekomendowane przez Branżowe Komisje Ekspertów, składające się z ekspertów gospodarczych, towaroznawców i specjalistów branżowych.
– „Teraz Polska” to oczywiście wyjątkowa doroczna Gala, ale także, a nawet, przede wszystkim, szeroki ruch społeczno-gospodarczy, skupiający dziś ponad 800 firm i działający na rzecz promocji polskich osiągnięć. Od ponad trzech dekad Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego nagradza najlepsze krajowe produkty i usługi, co ma na celu wspieranie ich rozwoju oraz promocję na rynku wewnętrznym i za granicą – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji.
W tegorocznej edycji, do ścisłego finału Konkursu, zakwalifikowało się 46 firm. O zdobycie Godła „Teraz Polska” ubiegało się: 30 produktów, 12 usług i 4 innowacje.
– Tegoroczna edycja Konkursu dostarczyła wielu bardzo ciekawych i innowacyjnych zgłoszeń z różnych branż. Jako organizatorów cieszy nas, że po raz kolejny dopisali uczestnicy Konkursu. Były to zarówno małe firmy, działające lokalnie, jak i duzi rynkowi gracze, eksportujący swą ofertę na rynki zagraniczne. Warto dodać, że poziom ich zgłoszeń był bardzo wysoki. Ponad 35% przedsiębiorstw uzyskało podczas oceny jakości wynik 900 lub więcej punktów na 1000 możliwych. A skoro jesteśmy przy ocenach, to warto wspomnieć, że do ich przeprowadzenia Fundacja skorzystała z pomocy blisko 20 Instytutów Badawczych i Uczelni. Jak co roku niezależni eksperci przebadali i ocenili wszystkie zgłoszenia pod kątem ich jakości i niezawodności – powiedział Michał Lipiński, Dyrektor Konkursu.
Gala „Teraz Polska” to jedno z najważniejszych wydarzeń dla rodzimego środowiska biznesu, bowiem marki i projekty wyróżnione podczas wszystkich edycji konkursu w szczególnym stopniu przyczyniły się do rozwoju krajowej gospodarki i budowania pozytywnego wizerunku Polski na arenie międzynarodowej.