Godło „Teraz Polska” – efektywne narzędzie marketingowe, duma zarządzających biznesem

KAKA.media / Teraz Polska

Konkurs „Teraz Polska” to inicjatywa promująca krajową gospodarkę od ponad 30. lat. W tym czasie wyróżniliśmy ponad 800 laureatów – produkty i usługi tworzone przez firmy reprezentujące wszystkie branże. Godło „Teraz Polska” stało się znakiem powszechnie rozpoznawalnym w naszym kraju, zaś dobra nim oznaczone, niezależnie od kategorii, są utożsamiane z wysoką jakością przez 87,3 proc. respondentów (!). W dobie rynkowej wielości i silnej konkurencji Polacy odwołują się do znaków jakości, w których hierarchii Godło „Teraz Polska” zajmuje najwyższą pozycję.

Zachęcamy, by spojrzeć na Konkurs „Teraz Polska” jak na efektywne narzędzie i metodę komunikacji. Warto wziąć udział w Konkursie „Teraz Polska”. Oto wymierne korzyści dla przedsiębiorców:

• Logo i marka – udział w Konkursie „Teraz Polska” umożliwia pozyskanie Godła „Teraz Polska”, a następnie włączanie tego efektywnego znaku jakości we wszystkie etapy promocji produktu, usługi czy innowacji.
• Niezwykły event – kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest Gala „Teraz Polska”. Biorą w niej udział wszyscy uczestnicy Konkursu, a także liderzy krajowego biznesu, ludzie kultury i sztuki, sportowcy, politycy, dziennikarze, osoby publiczne. Gala „Teraz Polska” to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób na świętowanie sukcesów w biznesie.
• Networking – okazja do ciekawych spotkań nie przemija wraz z zakończeniem Gali „Teraz Polska”. Organizator Konkursu – Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego – zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska”. Uczestnicy mają możliwość spędzania czasu w znakomitym gronie i w familiarnej atmosferze.
• Obecność w mediach – Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną. Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze, promocyjne i reklamowe – również w nowych mediach – w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”.
• Price-performace ratio – udział w Konkursie jest odpłatny dla firm, co wynika w głównej mierze z konieczności wynagrodzenia licznych ekspertów dokonujących ewaluacji i wyboru produktów i usług. Jednak – zważywszy na przedstawione korzyści – wspomniany koszt ma charakter symboliczny, a środki zainwestowane w udział przynoszą niewspółmiernie wiele korzyści.

Zachęcamy Państwa do udziału w Konkursie „Teraz Polska” i spojrzenia nań jako na efektywne narzędzie komunikacyjne.