Jak zdobyć Godło „Teraz Polska”? Obejrzyj nagranie z webinaru!

16 stycznia br. przeprowadziliśmy webinar na temat „Jak zdobyć Godło „Teraz Polska”? Zajęliśmy się w nim  zagadnieniem kluczowym dla każdego przedsiębiorcy – skutecznym promowaniem wysokiej jakości produktów i usług. Webinar poprowadził Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska” i członek zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Laureaci 33. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Fot. KAKA.media

Odkryj, jak umiejętne wykorzystanie Godła „Teraz Polska” może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży oraz zbudowanie zaufania klientów

 

Tematyka webinaru

Godło „Teraz Polska” i jego wpływ na biznes: przedstawiamy rolę i znaczenie znaku jakości w kontekście strategii marketingowej i budowania marki.

Zwiększona sprzedaż za sprawą Godła „Teraz Polska”: wyjaśniamy w jaki sposób Godło „Teraz Polska” może wpłynąć na wzrost sprzedaży produktu i usługi.

Zaufanie klientów jako kluczowy element: tłumaczymy, jak Godło „Teraz Polska” wpływa na postrzeganie marki i buduje zaufanie klientów, przekładając się na lojalność i powtarzalność zakupów.

Implementacja Godła „Teraz Polska” w twoim biznesie: doradzamy również jak praktycznie i skutecznie zaimplementować znak jakości na produktach i usługach.

W webinarze wzięli udział przedsiębiorcy, managerowie marketingu oraz wszyscy zainteresowani tematem  skutecznego wykorzystania Godła „Teraz Polska”. Prowadzący omówił narzędzia niezbędne do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i budowy trwałych relacji z klientami, a także potencjał Godła „Teraz Polska” dla rozwoju Twojego biznesu! Jesteśmy przekonani, że nasz webinar przyniósł konkretne korzyści każdemu uczestnikowi, dostarczając wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego zwiększenia sprzedaży. Dołącz do naszej społeczności biznesowej i razem budujmy sukces!

Kilka faktów o Godle i Konkursie „Teraz Polska”

Na przestrzeni 30. lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie i synonimem najwyższej jakości. Obecnie należy do jednej z najsilniejszych marek w kraju, z rozpoznawalnością na poziomie 87%! Jego siła rynkowa wzmacnia konkurencyjność i prestiż nagrodzonych nim Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.

Oto kilka najważniejszych wskaźników, związanych z oddziaływaniem Godła „Teraz Polska” na konsumentów:

- 88% ankietowanych kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług,
- 83% respondentów uważa Godło „Teraz Polska” za dobry sposób oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
- 83% badanych deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług,
- 78% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że, mając możliwość wyboru, należy kupować polskie produkty.

Powyższe dane pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez ASM Research Solutions Strategy. Pełny raport jest dostępny TUTAJ.

Jeśli chcesz, by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”, wejdź TUTAJ i dowiedz się więcej.

Masz pytania? Zadzwoń pod nr tel. 22 8260191 lub napisz pod adres konkurs@terazpolska.pl