16 stycznia br. przeprowadziliśmy webinar na temat „Jak zdobyć Godło „Teraz Polska”? Zajęliśmy się w nim zagadnieniem kluczowym dla każdego przedsiębiorcy – skutecznym promowaniem wysokiej jakości produktów i usług. Webinar poprowadził Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska” i członek zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.
![](https://konkursterazpolska.pl/wp-content/uploads/2024/01/Projekt-bez-nazwy-1-1024x577.jpg)
Laureaci 33. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Fot. KAKA.media
Odkryj, jak umiejętne wykorzystanie Godła „Teraz Polska” może znacząco wpłynąć na wzrost sprzedaży oraz zbudowanie zaufania klientów
Tematyka webinaru
Godło „Teraz Polska” i jego wpływ na biznes: przedstawiamy rolę i znaczenie znaku jakości w kontekście strategii marketingowej i budowania marki.
Zwiększona sprzedaż za sprawą Godła „Teraz Polska”: wyjaśniamy w jaki sposób Godło „Teraz Polska” może wpłynąć na wzrost sprzedaży produktu i usługi.
Zaufanie klientów jako kluczowy element: tłumaczymy, jak Godło „Teraz Polska” wpływa na postrzeganie marki i buduje zaufanie klientów, przekładając się na lojalność i powtarzalność zakupów.
Implementacja Godła „Teraz Polska” w twoim biznesie: doradzamy również jak praktycznie i skutecznie zaimplementować znak jakości na produktach i usługach.
W webinarze wzięli udział przedsiębiorcy, managerowie marketingu oraz wszyscy zainteresowani tematem skutecznego wykorzystania Godła „Teraz Polska”. Prowadzący omówił narzędzia niezbędne do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i budowy trwałych relacji z klientami, a także potencjał Godła „Teraz Polska” dla rozwoju Twojego biznesu! Jesteśmy przekonani, że nasz webinar przyniósł konkretne korzyści każdemu uczestnikowi, dostarczając wiedzy i narzędzi niezbędnych do skutecznego zwiększenia sprzedaży. Dołącz do naszej społeczności biznesowej i razem budujmy sukces!
Kilka faktów o Godle i Konkursie „Teraz Polska”
Na przestrzeni 30. lat Godło „Teraz Polska” stało się marką samą w sobie i synonimem najwyższej jakości. Obecnie należy do jednej z najsilniejszych marek w kraju, z rozpoznawalnością na poziomie 87%! Jego siła rynkowa wzmacnia konkurencyjność i prestiż nagrodzonych nim Laureatów, nie tylko w Polsce, ale również za granicą.
Oto kilka najważniejszych wskaźników, związanych z oddziaływaniem Godła „Teraz Polska” na konsumentów:
- 88% ankietowanych kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług,
- 83% respondentów uważa Godło „Teraz Polska” za dobry sposób oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług,
- 83% badanych deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług,
- 78% ankietowanych zgadza się ze stwierdzeniem, że, mając możliwość wyboru, należy kupować polskie produkty.
Powyższe dane pochodzą z najnowszych badań społeczno-rynkowych, zrealizowanych przez ASM Research Solutions Strategy. Pełny raport jest dostępny TUTAJ.
Jeśli chcesz, by Twoja firma mogła oznaczyć produkty i usługi Godłem „Teraz Polska”, wejdź TUTAJ i dowiedz się więcej.
Masz pytania? Zadzwoń pod nr tel. 22 8260191 lub napisz pod adres konkurs@terazpolska.pl