O Godle „Teraz Polska”

Godło „Teraz Polska” jest prestiżową nagrodą dla firm, przyznawaną od ponad 30. lat. Ten biało-czerwony znak to jedna z najsilniejszych marek w kraju, która łączy w sobie najwyższą jakość i polskie pochodzenie, czyli dwie wartości najbardziej pożądane przez polskich konsumentów. Potwierdzają to wyniki badań, które od kilkunastu lat przeprowadzane są na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. 

0 %
Polaków spotkało się z Godłem „Teraz Polska” na produktach lub usługach.
0 %
Polaków postrzega Godło „Teraz Polska” jako dobry sposób oznaczania wysokiej jakości produktów i usług.
0 %
Polaków deklaruje, że Godło „Teraz Polska” jest zachętą do zakupu oznaczonych nim produktów i usług.
0 %
Polaków uważa, że wyróżnienie firmy Godłem „Teraz Polska” wzmacnia jej prestiż.
0 %
Polaków kojarzy Godło „Teraz Polska” ze stabilną jakością oznaczonych nim produktów i usług.

Coroczne badanie konsumenckie, obok postrzegania Godła „Teraz Polska”, odkrywa również główne czynniki wpływające na decyzje zakupowe Polaków. Tegoroczna edycja sondażu powstała we współpracy z firmą badawczą ASM Centrum Badań i Analiz, na próbie losowo wybranych 1011 dorosłych Polaków, w technice badawczej: CAWI.

Z najnowszego raportu dowiesz się:

jakie są główne czynniki wpływające na decyzje zakupowe
czy Polacy są skłonni zapłacić więcej za produkt wysokiej jakości
co jest ważniejsze dla klientów, jakość, czy cena
czy Polacy preferują produkty krajowego pochodzenia
jak w prosty sposób można zwiększyć sprzedaż i podnieść prestiż marki